#1 2009-05-21 23:26:25

Arturius

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-05-21
Posty: 21
Punktów :   
Nick z gry: Arturius

Arturius

Kartoteka:D

Imie: Piotr

Rocznik: '84

SC: zonaty

Dzieci: Antoni Stanisław ur. 1.10.2008r

Z zawodu jestem Technologiem żywności żywienie zbiorowe - tak ładnie określa się zawód kucharza w którym pracowałem 8 lat i gówno z tego mam...

Gry: Raczej nie grywam ale:D znajdzie się kilka - wszytkie RPG komputerowe, Warhammer Battle Dark Omen i Mark of Chaos z dodatkiem; Total wary -sa szybkie do ogarnięcia:P przez co sie szybko się przy nich nudze ale grywam co jakis czas:D Onlinówki to WoW i 4Story na Metin 2 zajrzałem ostatnio z ciekawość... bez komentarza:D

Hobby: RPG Książkowe (Warhammer- wychowałem sie na nim;D&D i wiele innych) Ksiazki autorów - Sapkowski, G.R.R. Martin, Goodkind, J. Pielara i ze swiata Warhammera (i wiele innych:D ale te ukochane:D)

Wkurzanie wszystkich i wszystkiego; wykurzanie itp:P pozatym pomaganie:D

Uwielbiam psychologie, Religioznastwo i kulturoznastwo:D Historie az dziw jak mało ludzie wiedza:P

Mity i Legendy:D

Warhammer Fantasy Battle:D

Anime, Manga, Anime, Manga... hmm Anime i Manga:D

Bronie białe i zbroje:P

Troche informatyka nawet skończyłem Studium Informatyczne:P i bawie sie w udawanie idioty w sklepach komputerowych:P Ciemnote wciskają aż miło:p

Studiuje:pedagogike społeczna by psuć społeczeństwo a później chce iść na psychologie:D

Miejsca w których mieszkałem: Kraków i okolice; Warszawa;

Obecnie mieszkam: Bartoszyce

Dlaczego taki NICK:>? bo uwielbiam Legendy Arturiańskie nie koniecznie te baśniowe:D

Ponadto mam pewien pomysł Ci co juz beda miec 67.99 lv l by wyexpili tych z ciut z nizszym na pieczeicach a ci następni będą expic nastopnych w ten sposób powinna nasza gildia zdobyc szybko silnych graczy:D z Tego co słyszałem Valorianie to praktykują:D dlatego maja juz tyle ludzi z Max lvl:D


Arturius - Wojownik - specjalizacja główna - Tarczownik - lvl 53 i 45% do nastepnego